برای سومین سال پیاپی به دست آمد:

کسب رتبه «الف» نشریه علمی مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش دانشگاه بیرجند

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۶ کد : ۲۸۸۵۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۱
بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط کمیسیون نشریات علمی کشور در سال ۱۴۰۳،نشریه علمی "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" توانست برای سومین سال پیاپی رتبه "الف" را به خود اختصاص دهد.
کسب رتبه «الف» نشریه علمی مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشریه علمی "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" دانشگاه بیرجند از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است. این نشریه براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط کمیسیون نشریات علمی کشور در سال 1403، توانست برای سومین سال پیاپی رتبه "الف" را به خود اختصاص دهد.

مدیر مسئول نشریه دکتر علی ثقه الاسلامی، سردبیر دکتر محمداسماعیل افضل‌پور، مدیر داخلی دکتر مهتاب ناصح از اعضا ی هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بیرجند و مدیر اجرایی نشریه، مجتبی امیرآبادی‌زاده می باشند.

نشریه علمی "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" از نشریات معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جزء نشریات 1Q پا یگاه استنادی علوم جهان اسلامISC می‌باشد که به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و تاکنون 31 شماره از آن به چاپ رسیده است.

پژوهشگران و محققان گرامی می‌توانند برای بهره‌برداری از نشریه و ارسال مقاله، به سامانه نشریه به نشانی  http://www.jpsbs.birjand.ac.ir/ مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۰۷ مهر ۱۴۰۳