برگزاری سومین جلسه شورای تدوین فرآیند و حمایت از رویدادهای فناورانه و کارآفرینی استان خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸ کد : ۲۸۱۶۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۱
سومین جلسه شورای تدوین فرآیند و حمایت از رویدادهای فناورانه و کارآفرینی استان خراسان جنوبی با حضور نمایندگان سازمان بازرسی، پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه صنعتی بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای و بسیج علمی و پژوهشی استان روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
برگزاری سومین جلسه شورای تدوین فرآیند و حمایت از رویدادهای فناورانه و کارآفرینی استان خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه ابتدا اشاره‌ای به ظرفیت سامانه یکپارچه ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند گردید و مقرر شد کلیه دانشگاه‌های استان به این سامانه متصل گردیده و ظرفیت های خود را از این طریق ارائه دهند. در ادامه پیش‌نویس فرآیند یکپارچه سازی برگزاری رویدادهای فناورانه استان مطرح شد و دکتر اکبری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه از اقدامات انجام گرفته در رویداد زرناب جهت آشنایی حاضرین با فرآیندهای طی شده در یک رویداد استارتاپی گزارشی ارائه کرد.
همچنین در این جلسه، پیش‌نویس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اصلاحاتی در بخش های مختلف آن ارائه گردید. در نهایت مقرر شد نسخه نهایی بین اعضا به اشتراک گذاشته شود و پیشنهادات نهایی جهت بررسی در جلسه آتی ارائه گردد.

کلید واژه ها: کارآفرینی معاونت پژوهشی

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳