رویداد ملی استارتاپ ویکند زرناب و هفدهمین کنفرانس آمار ایران در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود؛

انعقاد دو تفاهم نامه مشارکت بین دانشگاه بیرجند و بنیاد نخبگان خراسان جنوبی

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۸۱۴۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۳
تفاهم نامه‌ مشارکت دانشگاه بیرجند و بنیاد نخبگان خراسان جنوبی در رویداد ملی "استارتاپ ویکند زرناب و "هفدهمین کنفرانس آمار ایران" با هدف شناسایی و توانمندسازی مستعدان و نخبگان به امضای دکتر اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و دکتر ایزدخواه، رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی رسید. 
انعقاد دو تفاهم نامه مشارکت بین دانشگاه بیرجند و بنیاد نخبگان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، تفاهم نامه‌های" رویداد ملی استارتاپ ویکند زرناب" و "هفدهمین کنفرانس آمار ایران" با هدف شناسایی مستعدان و نخبگان، با حضور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیرجند و رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی منعقد شد. مدت این تفاهم نامه‌ها تا پس از برگزاری این رویداد دارای اعتبار است.
همچنین در این تفاهم نامه‌ها آمده است؛ به منظور توانمندسازی نخبگان و اجرای اقدام 4 راهبرد ملی و راهبرد کلان 2 سند راهبردی کشور در امورنخبگان مبنی بر توسعه و تنوع بخشی به جشنواره‌ها و رقابت‌ها در زمینه‌ها و سطوح مختلف با مشارکت نهادهای تخصصی ـ حرفه‌ای به ویژه نهادهای حوزوی و دانشگای و راهبرد ملی زمینه سازی برای پرورش افراد نخبه و شکل گیری گروه های نخبه در جامعه بین دانشگاه بیرجند و و بنیاد ملی نخبگان استان خراسان جنوبی منعقد گردید.
در مراسم انعقاد این تفاهم نامه‌ها، دکتر اکبرپور، معاون پژوهشی، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند، بیان داشت: استارتاپ زرناب توسط زیست بوم نوآوری فناوری رویداد ملی و کانون کار آفرینی دانشگاه بیرجند به صورت ملی با محوریت محصول زرشک در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.
همچنین، دکتر ایزدخواه، رئیس بنیاد نخبگان استان نیز در این جلسه گفت: اگر ما برای دانشجویان مستعد و اساتید مسئله‌ای از مسائل اولویت دار استان مانند معدن، محصولات مزیت دار کشاورزی تقویت کنیم، این افراد با هوش و توانمندی که دارا هستند راهکار های جدیدی برای حل این مسائل ارائه خواهند کرد.

کلید واژه ها: تفاهم‌ نامه بنیاد نخبگان همکاری زرناب کنفرانس آمار

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳