ارتباط با صنعت و فرصت‌های شغلی بیوتکنولوژی

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۱ کد : ۲۸۱۰۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۷۶
جلسه ارتباط با صنعت و فرصت های شغلی بیوتکنولوژی با حضور و سخنرانی مهندس محمد صفاریون مدیرعامل شرکت دارویی آریوژن فارمد روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند برگزار شد. 
ارتباط با صنعت و فرصت‌های شغلی بیوتکنولوژی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه ارتباط صنعت و فرصتهای شغلی بیوتکنولوژی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار گردید. در این جلسه، مهندس صفاریون ضمن اشاره به سابقه فعالیت‌های تخصصی و مسئولیت‌های خود، در خصوص فعالیت‌های شرکت دارویی آریوژن فارمد توضیحاتی ارائه داد.
ایشان در ادامه در خصوص فرصت‌های شغلی حوزه دارویی و بیوتکنولوژی و ظرفیت‌های ارتباط با صنعت مطالبی را بیان کرد. در ادامه جلسه حاضرین در جلسه سوالات خود را مطرح و ایشان پاسخگوی سوالات بودند. وی در انتها، آمادگی خود جهت همکاری با دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه توسعه ظرفیت‌ها و استانداردهای آزمایشگاهی و همچنین حمایت و پشتیبانی از تاسیس مدرسه مهارت آموزی در حوزه دارویی و بیوتکنولوژی  را اعلام کرد.
این جلسه به همت دکتر ملایی عضو هیأت علمی دانشکده علوم و هسته کارافرینی و ارتباط با صنعت پردیس علوم و با همکاری مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برنامه ریزی و اجرا شد.

کلید واژه ها: صنعت

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳