دو رشته کارشناسی ارشد به دانشکده هنر دانشگاه بیرجند اضافه شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۱ کد : ۲۸۰۶۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۰۳۱
مجوز پذیرش دانشجو در ۲ رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر دانشگاه بیرجند توسط شورای گسترش آموزش عالی صادر شد.
دو رشته کارشناسی ارشد به دانشکده هنر دانشگاه بیرجند اضافه شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش روزانه دانشجو در 2 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد از مهرماه سال 1403 در دانشکده هنر دانشگاه بیرجند موافقت نمود. 

این رشته ها عبارتند از:


1.  کارشناسی ارشد صنایع دستی گرایش طراحی
2.  کارشناسی ارشد صنایع دستی گرایش پژوهش


دکتر سید جواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اعلام اینکه از مهرماه سال جاری دانشجویان می‌توانند در این رشته ها تحصیل نمایند، گفت: ‏ایجاد رشته های مذکور با توجه به سیاست‌های کلان توسعه رشته‌ها صورت گرفته است و از آنجایی که تحصیل در این رشته ها در سطح دانشگاه‌های منطقه مقدور نبود؛ تاسیس این مقطع نحصیلات تکمیلی هم مزیت و فرصتی برای تحصیل دانشجویان و هم زمینه ای برای توسعه منطقه در زمینه صنایع دستی و انجام پژوهشهای مورد نیاز خواهد بود.

وی همچنین از زحمات و پیگیری های دکتر مژگان خیرالهی (مدیرگروه صنایع دستی) و دکتر علی زارعی (معاون آموزشی دانشکده هنر) تقدیر و تشکر نمود. 

دکتر حسینی واشان ضمن تبریک کسب این موفقیت به خانواده دانشگاه بیرجند از پیگیری ویژه و رایزنی رئیس دانشگاه، دکتر احمد لامعی و تلاش‌های اعضای محترم شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی؛ دکتر هادی پورشافعی (مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزشی) و آسیه شنیده (کارشناس مسئول مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزشی) بابت پیگیری مجوز رشته های مذکور تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان اظهار امیدواری نمود با اهتمام جمعی و توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی شاهد رشد و اعتلای کیفیت علمی و آموزشی و رشد شاخصهای پژوهشی دانشگاه در رشته های هنر و علوم انسانی باشیم.

کلید واژه ها: پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد دانشکده هنر

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳