انتصاب رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۷ کد : ۲۷۹۹۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۳۰
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مهدی جهانی، عضو هیأت علمی گروه گیاه‌پزشکی به مدت دو سال به سمت رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منصوب شد.
انتصاب رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ انتصاب دکتر جهانی به سمت رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده کشاورزی منصـوب می‌شوید. همچنین به استنـاد به مصوبه اول صورتجلسه مورخ 30 مهر 1398 هیأت رئیسه دانشگاه و صورتجلسه ساماندهی پردیس (شامل: دانشکده‌های کشاورزی، و منـابع طبیعی و محیط زیست)، وظایف رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست نیز بر عهده جنابعالی خواهد بود. مقتضی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم انداز و برنامۀ 5 ساله دانشگاه و دانشکده و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و بیانیه گام دوم انقلاب، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین نامه جامع مدیریت دانشـــگاه‌ها و مؤســسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه(بر اساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز)، و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و  فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر جهانی دانشیار گروه آموزشی گیا‌پزشکی دانشکده کشاورزی است. وی در سال 2005 میلادی مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته بیماری شناسی گیاهی از دانشگاه تحقیقات کشاورزی هند - دهلی نو کسب کرد.

کلید واژه ها: انتصاب پردیس کشاورزی جهانی

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳