نمایشگاه تخصصی جواهرات دست ساز دانشجویان دانشکده هنر برگزار شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۸۱۶۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۸
نمایشگاه جواهرات دست ساز دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه بیرجند به مدت یک هفته در نگارخانه استاد اسماعیلی مود برگزار شد.
نمایشگاه تخصصی جواهرات دست ساز دانشجویان دانشکده هنر برگزار شد

به گزارش دانشکده هنر، نمایشگاه تخصصی دانشجویان دانشکده هنر در رشته جواهرسازی برگزار شد.راضیه فریور، مدرس دانشکده هنر ضمن اعلام این خبر گفت: 13 نفر از دانشجویان دانشکده هنر آثار تولیدی خود را در زمینه جواهرسازی به معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دادند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سنگ‌های به کار گرفته شده در ساخت جواهر؛ سنگ های عقیق، شجر،شکوفه،چشم ببری و مروارید بوده است، خاطر نشان کرد: برخی از این سنگ ها از داخل و برخی از خارج استان جمع آوری شده است.

فریور همچنین گفت: در این نمایشگاه تعداد 100 قطعه جواهر به نمایش گذاشته شد.وی ضمن سپاس از حضور دانشجویان در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار دانشجویان زهرا آسمانی مقدم،ساجده توسلی،فاطمه حسینی، زهرا حمامی زاده، فاظمه خواجوی، مهدی سعیدی، هما عسکرزاده، فاطمه علی اصغری، المیرا قاسمی دستگردی، مظهره گوهری، مریم ملکوتی، مینا نوفرستی، زهرا هاشم آبادی  به معرض دید عموم قرار گرفت.

شایان ذکر است این نمایشگاه از 19 الی 25 خردادماه و با همکاری انجمن علمی صنایع دستی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، دانشکده هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارخانه استاد اسماعیلی مود برگزار شد.

آخرین ویرایش۲۵ خرداد ۱۴۰۳